Szállítás és fizetés

SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS

Az alábbi feltételek csak az e-shopon keresztül történő vásárlásokra vonatkoznak.

Az árut a Magyar Posta és a Dachser fuvarozók, Magyarország területén bárhová, általában a megrendeléstől számított 7 munkanapon belül leszállítják Önnek.

Amennyiben az Ön által kiválasztott áru jellege nem alkalmas a kijelölt fuvarozó által történő szállításra, a szállító fenntartja a jogot a fuvarozási mód megváltoztatására, hogy az áru a szállítás során meg ne sérüljön.

Szállítási módok

Csomagküldő szolgálat

Az összes küldeményt, amelynél ezt a szállítási módot választja, a Čimelice-i elosztóközpontból fogjuk kiküldeni. Más telephelyről nem szállítunk árut.

Amint átadjuk a DHP / PPL szállító cégnek a küldeményt, általában 3-5 munkanapon belül  kézbesítik a megadott címre (a szállító cég szezonális leterheltsége idején a szállítási határidő kitolódhat). A küldeményeket 8:00 - 16:00 között kézbesítik. A kézbesítési idő pontos megválasztása sajnos nem lehetséges.

A szállító cég gépkocsivezetője, a küldemény kézbesítése előtt, a megrendelésben megadott telefonszámon keresni fogja Önt, és közli majd a küldemény kézbesítésének hozzávetőleges időpontját.

A küldemény személyesen is átvehető a csomagszállító cég depójában. Ajánlott azonban a csomagot a munkahelyére, vagy olyan helyre kézbesíttetni, ahol Ön az adott időintervallumban elérhető. Az átvételkor kártyával vagy készpénzzel is fizethet.

Amennyiben a megrendelés állapotáról és a kiszállítás időpontjáról további információra van szüksége, küldeményét nyomonkövetheti a futárszolgálat weboldalán, a csomag száma szerint (melyet az áru feladásakor e-mailben megküldünk).


A csomagküldő szolgálattal történő szállítás díja:

  • <=4 kg személyes átvétel a CsomagPonton 890 HUF
  • <=4 kg házhozszállítás 1.690 HUF
  • <=9 kg személyes átvétel a CsomagPonton 1.290 HUF
  • <=9 kg házhozszállítás 1.690 HUF
  •   >9 kg házhozszállítás 1.690 HUF

Az ár az emeletre való felvitelt nem tartalmazza. A küldeményt az első zárható ajtóhoz fogják lerakni.

Raklapos szállítási szolgáltatás

Mindazokat a küldeményeket, amelyeknél ezt a szállítási módot választja, a Čimelice-i elosztóközpontból fogjuk kiküldeni. Más telephelyről nem szállítunk árut.

A küldeményeket a Dachser szállítmányozási céggel kézbesítjük. A kiszállítás 8:00 - 16:00 között történik. A szállítási szolgáltató leterheltsége miatt, a pontos kézbesítési idő megválasztására nincs lehetőség. A küldemény kézbesítése előtt a fuvarozó a megrendelésben megadott telefonszámon keresni fogja Önt.

A szállítmányozási céggel történő szállítás díja 7.990 HUF. Az ár az emeletre való felvitelt nem tartalmazza. A szolgáltató a járdára, vagy egy teherautóval megközelíthető helyre rakja le küldeményt.

A 10 m2-t meghaladó csempét és egyéb, 300 kg feletti össztömeget tartalmazó megrendeléseket EUR-raklapon küldjük. Átvételkor az árut le kell rakni a raklapról, vagy lecserélni egy másik EUR-raklapra.

Javasolt eljárás a küldemény átvételekor

A küldemény kézbesítésekor fordítson kiemelt figyelmet arra, hogy a csomagolás sérülésmentes legyen.

Azaz ellenőrizze a védőszalag és a csomagolás épségét (a karton, vagy az árut a raklaphoz rögzítő zsugorfólia esetleges átszakadását)! A sérülés a szállítás során gondatlan kezelést és az áru lehetséges károsodását jelezheti. Amennyiben az ellenőrzés során a küldeménybe történt jogosulatlanul behatolásra, vagy a szállítás során esetleg bekövetkezett sérülésre utaló jelet észlel, a fuvarlevél leigazolása előtt közölje ezt a járművezetővel! Amennyiben a küldemény sérült, ragaszkodjon reklamációs jegyzőkönyv felvételéhez!

Fizetési mód

 Bankkártyával (online)  

Az online fizetést számunkra a  ComGate Payments biztosítja. A szolgáltató, a ComGate Payments, a.s /Rt./. a Cseh Nemzeti Bank felügyelete alatt működő, engedélyezett fizetési intézmény. A fizetési kapun keresztül történő fizetések teljesen biztonságosak, minden információ titkos.

Amennyiben a rendszer nem nem autorizálja az Ön kártyáját annak a következő okai lehetnek:
  • bankkártyája adatait tévesen adta meg
  • számláján nem volt elegendő fedezet a fizetéshez
  • bankkártyájának internetes tranzakciókra történő használata nem engedélyezett - közvetlenül a kártyakibocsátóhoz, bankjához kell fordulnia.

Amennyiben a fizetést NEM erősítették meg, nem történt semmi - megrendelését továbbra is tároljuk rendszerünkben, call centerünk munkatársa meg fogja keresni, és megállapodnak egy másik fizetési módban.

A leggyorsabb fizetés mód az online fizetés. A ComGate Fizetési kapu felületén adja meg kártyája számát, érvényességi dátumát és CVC kódját - a kártya hátoldalán található aláírási sávban lévő három számot. Minden a 3D Secure szabvány szerint biztosított, így valószínűleg meg kell majd adnia azt a kódot, amelyet bankjától, SMS -ben kap.  

Banki átutalással (előreutalással)

Ezt a lehetőséget hitelfelvételkor ajánljuk, vagy ha valamilyen oknál fogva a készpénzes fizetés nem megfelelő és a bankkártyája nem teszi lehetővé az online tranzakciókat.

Amennyiben a megrendelésében az átutalással történő fizetési módot választja, a rendszerünkben való feldolgozást követően, e-mailben leküldjük Önnek az utaláshoz szükséges adatokat.

Ha nyomtatott formában van szüksége számlára, az ügyfélszolgálatunk munkatársával megegyezhet annak leküldéséről.

Készpénzzel (utánvéttel)

Utánvéttel történő fizetésnél az árut, annak átvételekor, a fuvarozónak fizeti ki.