-
Stílusos megoldások
Komplett tervezési megoldások
-
Fürdőszoba galériák
-
Kerámia szaniter
-
Csaptelepek
-
Zuhanyfülkék, zuhanytálcák, vízelvezetők
-
Bútorok, tükrök, világítás
-
Kádak
-
Zuhanyok, kád és zuhany szettek
-
Fürdőszobai kiegészítők
Fürdőszobai kiegészítők
- Mind a kategóriában Fürdőszobai kiegészítők
- Különálló fürdőszobai kiegészítők
- Fali fürdőszobakiegészítők
- Fürdőszobai kiegészítők fúrás nélkül
- Fürdőszobai kiegészítő szettek
- WC-papírtartók
- Kefetartók és dobozok
- Törölközőtartók
- Polcok és polcozatok
- Kampók és fogasok
- Program idősek és mozgássérültek számára
-
Fűtés és vízmelegítés
-
Szifonok és szerelvények
- Haza
- Szállítás és fizetés
Szállítás és fizetés
SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
Az alábbi feltételek csak az e-shopon keresztül történő vásárlásokra vonatkoznak.
Az árut a Magyar Posta és a Dachser fuvarozók, Magyarország területén bárhová, általában a megrendeléstől számított 7 munkanapon belül leszállítják Önnek.
Amennyiben az Ön által kiválasztott áru jellege nem alkalmas a kijelölt fuvarozó által történő szállításra, a szállító fenntartja a jogot a fuvarozási mód megváltoztatására, hogy az áru a szállítás során meg ne sérüljön.
Szállítási módok
Csomagküldő szolgálat
Az összes küldeményt, amelynél ezt a szállítási módot választja, a Čimelice-i elosztóközpontból fogjuk kiküldeni. Más telephelyről nem szállítunk árut.
Amint átadjuk a DACHSER, Magyar Posta szállító cégnek a küldeményt, általában 6-7 munkanapon belül kézbesítik a megadott címre (a szállító cég szezonális leterheltsége idején a szállítási határidő kitolódhat). A küldeményeket 8:00 - 16:00 között kézbesítik. A kézbesítési idő pontos megválasztása sajnos nem lehetséges.
A szállító cég gépkocsivezetője, a küldemény kézbesítése előtt, a megrendelésben megadott telefonszámon keresni fogja Önt, és közli majd a küldemény kézbesítésének hozzávetőleges időpontját.
A küldemény személyesen is átvehető a csomagszállító cég depójában. Ajánlott azonban a csomagot a munkahelyére, vagy olyan helyre kézbesíttetni, ahol Ön az adott időintervallumban elérhető. Az átvételkor kártyával vagy készpénzzel is fizethet.
Amennyiben a megrendelés állapotáról és a kiszállítás időpontjáról további információra van szüksége, küldeményét nyomonkövetheti a futárszolgálat weboldalán, a csomag száma szerint (melyet az áru feladásakor e-mailben megküldünk).
A csomagküldő szolgálattal történő szállítás díja:
- <=4 kg személyes átvétel a CsomagPonton 890 HUF
- <=4 kg házhozszállítás 1.690 HUF
- <=9 kg személyes átvétel a CsomagPonton 1.290 HUF
- <=9 kg házhozszállítás 1.690 HUF
- >9 kg házhozszállítás 1.690 HUF
Az ár az emeletre való felvitelt nem tartalmazza. A küldeményt az első zárható ajtóhoz fogják lerakni.
Raklapos szállítási szolgáltatás
Mindazokat a küldeményeket, amelyeknél ezt a szállítási módot választja, a Čimelice-i elosztóközpontból fogjuk kiküldeni. Más telephelyről nem szállítunk árut.
A küldeményeket a Dachser szállítmányozási céggel kézbesítjük. A kiszállítás 8:00 - 16:00 között történik. A szállítási szolgáltató leterheltsége miatt, a pontos kézbesítési idő megválasztására nincs lehetőség. A küldemény kézbesítése előtt a fuvarozó a megrendelésben megadott telefonszámon keresni fogja Önt.
A szállítmányozási céggel történő szállítás díja 7.990 HUF. Az ár az emeletre való felvitelt nem tartalmazza. A szolgáltató a járdára, vagy egy teherautóval megközelíthető helyre rakja le küldeményt.
A 10 m2-t meghaladó csempét és egyéb, 300 kg feletti össztömeget tartalmazó megrendeléseket EUR-raklapon küldjük. Átvételkor az árut le kell rakni a raklapról, vagy lecserélni egy másik EUR-raklapra.
Javasolt eljárás a küldemény átvételekor
A küldemény kézbesítésekor fordítson kiemelt figyelmet arra, hogy a csomagolás sérülésmentes legyen.
Fizetési mód
Bankkártyával (online)
Az online fizetést számunkra a ComGate Payments biztosítja. A szolgáltató, a ComGate Payments, a.s /Rt./. a Cseh Nemzeti Bank felügyelete alatt működő, engedélyezett fizetési intézmény. A fizetési kapun keresztül történő fizetések teljesen biztonságosak, minden információ titkos.
Amennyiben a rendszer nem nem autorizálja az Ön kártyáját annak a következő okai lehetnek:- bankkártyája adatait tévesen adta meg
- számláján nem volt elegendő fedezet a fizetéshez
- bankkártyájának internetes tranzakciókra történő használata nem engedélyezett - közvetlenül a kártyakibocsátóhoz, bankjához kell fordulnia.
Amennyiben a fizetést NEM erősítették meg, nem történt semmi - megrendelését továbbra is tároljuk rendszerünkben, call centerünk munkatársa meg fogja keresni, és megállapodnak egy másik fizetési módban.
A leggyorsabb fizetés mód az online fizetés. A ComGate Fizetési kapu felületén adja meg kártyája számát, érvényességi dátumát és CVC kódját - a kártya hátoldalán található aláírási sávban lévő három számot. Minden a 3D Secure szabvány szerint biztosított, így valószínűleg meg kell majd adnia azt a kódot, amelyet bankjától, SMS -ben kap.
Banki átutalással (előreutalással)
Ezt a lehetőséget hitelfelvételkor ajánljuk, vagy ha valamilyen oknál fogva a készpénzes fizetés nem megfelelő és a bankkártyája nem teszi lehetővé az online tranzakciókat.
Amennyiben a megrendelésében az átutalással történő fizetési módot választja, a rendszerünkben való feldolgozást követően, e-mailben leküldjük Önnek az utaláshoz szükséges adatokat.
Ha nyomtatott formában van szüksége számlára, az ügyfélszolgálatunk munkatársával megegyezhet annak leküldéséről.
Készpénzzel (utánvéttel)
Kérjük, legyen türelemmel, betöltjük az üzleteket